Subject: FW: RT11401 - Reguleerija koolituse praktiline õpe (30.04.2025)
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 15:21:03 +0300

Saatja: Maria Velt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: teisipäev, 22. aprill 2025 15:15
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RT11401 - Reguleerija koolituse praktiline õpe (30.04.2025)

Tere Jaan,

Palun Teie luba. Meil oleks vaja korraldada veel üks liiklusreguleerija
koolitus. Praktilise õppe ajaks sooviks kasutada sama riigitee lõiku, kus
oleme ka varasemalt koolitust läbi viinud. Manusesse lisatud skeem ning
liiklusvälise loa taotlus.

Asukoht: Riigitee 11401 (Instituudi tee) km 5, Harku vald, Harjumaa. Selle
tarbeks olen kaasajastanud skeemi ning saadan ka liiklusvälise tegevusloa
taotluse Teile kooskõlastamiseks.

Aeg: Reguleerija koolituse praktiline osa toimub 30.04.2025. Praktiline
osa on planeeritud tipptunni välisel ajal vahemikus kell 13:00 – 16:00.

*	AKÖL: 7051 autot ööpäevas
*	Statsionaarselt kehtestatud piirkiirus antud alas 50 km/h
*	Tähiskoonuste omavaheline kaugus 10m

Teeme ka TarkTee teavituse.

Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden OÜ (Maria Velt)

Parimate soovidega,

Lugupidamisega / Best regards
Maria Velt | Turvalisuskoordinaator

Mobiil: +372 58 700 100
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Välja tn 3-1 | 61709 Soinaste
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.